ا

  • اثر بخشی مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • ایران بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]

  • ارتباطات رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]

  • ارزیابی ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]

  • ارزیابی دانشکده ها تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]

  • استراتژی تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 57-81]

  • استناد نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]

  • اصل گسترش محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]

  • الگوی مناسب بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]

  • انتخاب فناوری مناسب پارافین مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]

  • انجمن روانشناسی آمریکا نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]

  • اندازه تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]

ب

پ

  • پاسخگویی ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]

  • پروژه های فناوری اطلاعات علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]

  • پژوهش عملیاتی بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]

  • پیش بینی تکنولوژی انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]

ت

  • تجارت الکترونیک بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]

  • تجزیه و تحلیل شبکه ای ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]

  • تحلیل پتنت انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]

  • تحلیل پوشش داده ها تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]

  • تصمیم گیری چند معیاره مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]

  • تصمیم گیرنده (DM) روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]

  • تکنولوژی تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]

  • تکنولوژی GIS انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]

  • توانمندسازی کارکنان کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

ح

  • حساب فازی محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]

  • حق مولف نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]

خ

  • خانه کیفیت ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]

  • خانه های کیفیت بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]

د

  • دانشگاه تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]

ذ

  • ذخیره ایمنی محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]

ر

  • رضایت مشتری ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]

  • روش سطح پاسخ (RSM) روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]

  • روشهای آماری بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]

س

  • ساختار تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]

  • ساختار بندی مجدد سازمان کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

  • سازمان مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • سیاستگذاری پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]

ص

  • صنایع بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]

  • صنایع الکترونیک پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]

ع

  • عصر اطلاعات بازآفرینی دولت در عصر اطلاعات [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 45-64]

  • علم مدیریت بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه ای(ANP) ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]

  • فرهنگ سازمانی بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]

  • فناوری اطلاعات کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

  • فناوری اطلاعات مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • فناوری اطلاعات علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]

  • فهم از خود رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]

ک

  • کارایی مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • کاهش دوره زمانی فرایند کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

  • کیفیت خدمات ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]

گ

م

  • محیط تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]

  • مدیریت پروژه علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]

  • مدیریت تغییر علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]

  • مدیریت کیفیت جامع مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • مدل BCC-CCR تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]

  • مدل الکتر مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]

  • مدل تاپ سیس مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]

  • مدل ترکیبی ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]

  • مدل سیاستگذاری پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]

  • مسائل چند پاسخه روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]

  • مشارکت مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

  • مشتری مداری انبوه کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

  • مفهوم "α -برش" محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]

  • منابع الکترونیک نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]

  • منابع انسانی تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 57-81]

  • منطق فازی ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]

  • مهندسی مجدد فرایند کسب و کار کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]

  • موانع محیطی بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]

ن

  • نیازها و خواسته های مشتری بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]

  • نقطه سفارش مجدد محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]

  • نگرش رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]

  • نوآوری مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]

و

  • واحد تولیدی بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]

  • ویژگی های فیزیکی بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]

login